Ennakkotiedot avoimen yliopiston opintotarjonnasta lukuvuodelle 2023–2024 on nyt julkaistu

Image
Vaasan yliopiston avoimen yliopiston opintotarjonta lukuvuodelle 2023–2024 on nyt julkaistu!

Näin keväällä katse alkaa olla suunnattuna jo tulevan lukuvuoden valmisteluihin. Olemmekin jälleen koonneet lukuvuoden 2023­–2024 opintotarjontamme kätevästi silmäiltävään muotoon. Pdf-koosteesta löydät sekä Vaasan yliopiston avoimen yliopiston omat toteutukset, että yhteistyöoppilaitostemme toteutukset. Ennakkotietoihin voi tulla pieniä muutoksia, joten opintotarjonta tarkempine toteutustietoineen kannattaa tarkistaa vielä lähempänä ilmoittautumisen avautumista verkkosivuiltamme sekä Opintopolku.fi -sivustolta. Ilmoittautuminen Vaasan yliopiston avoimen yliopiston lukuvuoden 2023–2024 omiin toteutuksiin käynnistyy keskiviikkona 9.8.2023 klo 10.00.

Tarjonnassa vanhoja tuttuja sekä sopivasti uusia opintojaksoja

Lukuvuonna 2023–2024 tarjolla on jälleen laaja kattaus hallinto-, kauppa- ja viestintätieteiden sekä tekniikan opintoja. Lisäksi opintotarjonnassa on kaikkien koulutusalojen yhteisiä kieli- ja viestintäopintoja, menetelmäopintoja sekä yleisopintoja. Olemme saaneet tarjolle myös tutkinto-opetukseen integroituja opintojaksoja, jolloin opetus tapahtuu tutkinto-opiskelijoiden kanssa samoissa ryhmissä. Integroituja paikkoja on rajoitetusti (pääsääntöisesti 5–15 paikkaa/toteutus), joten näihin opintoihin kannattaakin ilmoittautua heti alkusyksystä ja varmistaa oma paikka toteutuksilta!

Luvassa on jälleen nopeille ilmoittautujille rahanarvoisia etuja, sillä 31.8.2023 mennessä ilmoittautuneille Vaasan yliopiston avoimen yliopiston omat toteutukset maksavat vain 10€/opintopiste. 1.9.2023 alkaen opintomaksun hinta on 12€/opintopiste. Yhteistyöoppilaitosten hintatiedot tulee tarkistaa erikseen.

Image
Opiskelijaryhmä keskustelee yliopiston kampuksella

Paljon toivottu viestintätieteiden perusopintokokonaisuus nyt tarjolla!

Lukuvuonna 2023–2024 saamme tarjontaamme paljon toivotun viestintätieteiden perusopintokokonaisuuden. Aikaisemmin tarjolla olleessa kokonaisuudessamme on ollut yhdistettynä perus- ja aineopintoja sekä vapaasti valittavia opintoja viestintätieteistä, mutta nyt tarjolla on ensimmäistä kertaa viestintätieteiden perusopinnot, 25 op. Ilmoittautuminen tapahtuu opintojaksokohtaisesti eli yksi kurssi kerrallaan.  Viestintätieteiden puolelta olemme saaneet tarjolle myös tutkinto-opetukseen integroituja opintojaksoja, kuten Pelit ja pelikulttuurit, 5 op, Terminologisen tutkimuksen perusteet, 5 op, Tekninen viestintä, 5 op sekä Pelisuunnittelu, 5 op.

Myös muita mielenkiintoisia uutuuksia on tarjolla, tässä muutamia poimintoja:

• Global Health Governance, 5 op (opetus- ja suorituskieli suomi)
  • Legal English, 3 op
  • Markkinoinnin ja myynnin ruotsi, 3 op
  • Elementary Course in Arabic 1, 3  op
  • Osuustoiminta 1: Merkityksellistä työtä, vastuullista liiketoimintaa, 5 op (tutkinto-opetukseen integroituna)
  • Osuustoiminta 2: Yrittäjyyttä yhdessä - Osuuskunta uuden liiketoiminnan alustana, 5 op (tutkinto-opetukseen integroituna)
  • Yrittäjän pääoma, 5 op (tutkinto-opetukseen integroituna)

Tarkempia aikataulu- ja toteutustietoja lisätään Opintopolku.fi –sivustolle sekä avoimen yliopiston omille verkkosivuille kesän kuluessa. Kannattaakin vielä kesäloman aikana käydä tarkistamassa lukuvuoden 2023–2024 opintojen tarkemmat toteutustiedot ja ilmoittautua mukaan heti elokuussa!

Tutustu ennakkotietoihin lukuvuoden 2023-2024 opintotarjonnasta

Avoimen yliopiston yhteystiedot