KTM Yi Wangin markkinoinnin alaan kuuluva väitöskirjatutkimus “ Multilevel Determinants of Foreign Investments Entry Mode Strategy and Subsidiary Survival of Multinational Enterprises in China: An Analysis of Firms from Small and Open Economies” tarkastetaan perjantaina 21.11.2014 klo 13 Vaasan yliopiston Kurtén-auditoriossa (C203, Tervahovi).

Vastaväittäjänä tilaisuudessa toimii professori Mehmet Demirbag (University of Strathclyde, UK) ja kustoksena professori Jorma Larimo. Väitöstilaisuus on englanninkielinen.

Väitöskirja asetetaan julkisesti esille eli naulataan maanantaina 10.11.2014 klo 13.00 yliopiston väitöskirjataululle Tervahoviin, jonka jälkeen väitöskirja on saatavilla yliopiston infopisteestä (Tervahovi).