Päivitetty 24.8.2021 | 16:08

Suuren valiokunnan puheenjohtaja Miapetra Kumpula-Natri luennoi Vaasan yliopistossa

Aika
Ma 18.2.2013 | 12:15 - 13:45

Eduskunnan suuren valiokunnan puheenjohtaja Miapetra Kumpula-Natri pitää esityksen suuren valiokunnan toiminnasta ja sen roolista EU-oikeuden valmistelussa Vaasan yliopistossa maanantaina 18. helmikuuta klo 12.15 alkaen. Tilaisuus järjestetään Tritonian Nissi-auditoriossa.

Suuri valiokunta toimii eduskunnan EU-valiokuntana ja on siksi erittäin keskeinen Eurooppa-asioissa. Kumpula-Natri käsittelee myös ajankohtaisia EMU:n kehittämiseen liittyviä asioita.

Tilaisuus on avoin kaikille osallistujille. Luento sisältyy Talousoikeuden ja julkisoikeuden oppiaineiden yhteiseen opintojaksoon. Tilaisuuden avaa julkisoikeuden professori Eija Mäkinen.