Päivitetty 24.8.2021 | 18:08

Seminaari: Avoin ja asukkaita kuunteleva Pohjanmaa?

Ma 26.11.2012 | 12:00 - 16:00

Oikeusministeriö, Vaasan yliopisto ja Setlementtiliiton Uusi paikallisuus -hanke järjestävät yhteistyössä seminaarin avoimesta ja asukkaita kuuntelevasta Pohjanmaasta maanantaina 26.11. klo. 12–16 Vaasan yliopiston päärakennus Tervahovin Levón-auditoriossa (Wolffintie 34, Vaasa).

Seminaari on suunnattu kunta- ja aluehallinnon johdolle, kehittämisestä, viestinnästä ja lähidemokratiasta vastaaville, kansalaisjärjestöjen edustajille sekä kuntalaisille. Seminaarin yhteydessä osallistujat saavat työkaluja laajempaan ja avoimempaan kuulemiseen ja vaikuttamiseen uuden otakantaa.fi-palvelun kautta sekä pääsevät käsittelemään lähidemokratian haasteita ja mahdollisuuksia Pohjanmaalla.

Ilmoittautuminen seminaariin: www.otakantaa.fi > Hankkeet > Avoin ja asukkaita kuunteleva Pohjanmaa.

Ilmoittaudu viimeistään maanantaina 19.11. Seminaari on maksuton.

Suora linkki ilmoittautumiseen: https://www.otakantaa.fi/fi-FI/Hankkeet/Avoin_ja_asukkaita_kuunteleva_Pohjanmaa. Kohdassa Muu verkko-osallistuminen on ilmoittautumislomakkeen linkki.

Kaksikielisen tilaisuuden moderaattorina toimii professori Hannu Katajamäki.

Ohjelma:

12.00 Seminaarin avaus
Oikeusministeri Anna-Maja Henriksson

Vaasan yliopiston tervehdys, rehtori Matti Jakobsson

12.30 Otakantaa.fi-osallistumisympäristö hallinnon, järjestöjen ja kansalaisten vuorovaikutukseen
Rauna Nerelli, oikeusministeriö

14.00 Avoin ja asukkaita kuunteleva Pohjanmaa, Pohjanmaan osallisuuspolitiikka