Päivitetty 9.1.2023 | 13:01

Nyytin chat: Uusi vuosi alkoi ja samalla myös kesätyöstressi?

Aika
To 12.1.2023 | 18:00 - 20:00
Paikka

Suomi

Joka vuosi on aina yhtä yllättävää, kuinka nopeasti kesätöitä pitäisi alkaa hakemaan. Mietitkö mistä koko rumba pitäisi aloittaa? Ahdistaako sinua ajatus kesätöiden hakemisesta tai huolettaako, että jäät ilman kesätyöpaikkaa? Onko vika minussa, jos en saa?

Kesätöiden hakeminen saattaa olla todella turhauttavaa, kun hakijoita on paljon ja paikkoja vähän. Miten silti tsempata itseänsä hakemaan ja miten käsitellä tunteita, joita kesätöihin ja niiden hakemiseen liittyy?

Tervetuloa mukaan Uusi vuosi alkoi ja samalla myös kesätyöstressi? -chattiin jakamaan ajatuksia ja kokemuksia ja kuulemaan toisia opiskelijoita!

***

Nyytin chat on paikka opiskelijoiden yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Ryhmämuotoisessa chatissä jutellaan anonyymisti erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista asioista vaihtuvin teemoin. Chatteihin pääset mukaan ilman ennakkoilmoittautumista sekä ilmaiseksi. Mukana juttelemassa chateissä kanssasi ovat aina myös Nyytin vapaaehtoiset tai työntekijä. Käyttäydythän turvallisemman tilan periaatteiden mukaisesti.

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken anonyymisti mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa alle 30-vuotiaille (arkisin klo 9–24 ja viikonloppuisin klo 15–24) sekä Solmussa-chatissa yli 30-vuotiaille (ma-to klo 15-19). Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä.