Päivitetty 15.6.2022 | 16:06

Nyytin chat: Sivutoiminen opiskelu - miten kokea itsensä osaksi opiskeluporukkaa?

To 25.8.2022 | 18:00 - 20:00

Suomi

Monet erilaiset sekä varsin yksilölliset opiskelutavat ovat nykyään yleisiä. Tämä voi aiheuttaa haasteita ajankäytössä, jolloin vapaa-ajan vietto opiskelukavereiden kanssa voi jäädä väliin ja opetukseenkin voi olla joskus hankala päästä osallistumaan.

Voiko tästä huolimatta päästä osaksi opiskeluporukkaa? Millaista vertaistukea kaipaisit? Tule Sivutoiminen opiskelu - miten kokea itsensä osaksi opiskeluporukkaa? -chattiin jakamaan kokemuksiasi!

***

Nyytin chat on paikka opiskelijoiden yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Ryhmämuotoisessa chatissä jutellaan anonyymisti erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista asioista vaihtuvin teemoin. Chatteihin pääset mukaan ilman ennakkoilmoittautumista sekä ilmaiseksi. Mukana juttelemassa chateissä kanssasi ovat aina myös Nyytin vapaaehtoiset tai työntekijä. Käyttäydythän turvallisemman tilan periaatteiden mukaisesti.

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken anonyymisti mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa alle 30-vuotiaille (arkisin klo 9–24 ja viikonloppuisin klo 15–24) sekä Solmussa-chatissa yli 30-vuotiaille (ma-to klo 15-19). Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä.