Päivitetty 16.6.2022 | 08:06

To 29.9.2022 | 18:00 - 20:00
Paikka

Suomi

Miten perheen, arjen ja opintojen yhteensovittaminen onnistuu? Jääkö sinulla itsellesi ja oman hyvinvointisi tukemiselle myös riittävästi aikaa?

Tule jakamaan tuntemuksiasi perheellisenä opiskelijana! Ei haittaa, vaikka välillä Perheellisen opiskelijan ajanhallinta -chatistä tarvitsisi poistua hetkeksi perheen pariin tai vaikka et ehtisi mukaan koko illaksi – tämän chatin osallistujat varmasti ymmärtävät.

***

Nyytin chat on paikka opiskelijoiden yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Ryhmämuotoisessa chatissä jutellaan anonyymisti erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista asioista vaihtuvin teemoin. Chatteihin pääset mukaan ilman ennakkoilmoittautumista sekä ilmaiseksi. Mukana juttelemassa chateissä kanssasi ovat aina myös Nyytin vapaaehtoiset tai työntekijä. Käyttäydythän turvallisemman tilan periaatteiden mukaisesti.

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken anonyymisti mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa alle 30-vuotiaille (arkisin klo 9–24 ja viikonloppuisin klo 15–24) sekä Solmussa-chatissa yli 30-vuotiaille (ma-to klo 15-19). Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä.