Päivitetty 16.6.2022 | 08:06

Nyytin chat: Ihan hyvä on riittävä – opinnäytetyö valmiiksi

To 22.9.2022 | 18:00 - 20:00

Suomi

Ahdistaako opinnäytetyön tekeminen? Tavoitteletko mahdollisesti täydellistä lopputulosta, vai haluaisitko työn vain valmiiksi? Onko aloittaminen vaikeaa tai mikä tekemistä oikeastaan viivyttää?

Tervetuloa Ihan hyvä on riittävä – opinnäytetyö valmiiksi -chattiin juttelemaan opinnäytetyön tekemisen haasteista ja siihen liittyvistä tunteista. Tsempataan myös toisiamme kohti riittävän hyvää lopputulosta!

***

Nyytin chat on paikka opiskelijoiden yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Ryhmämuotoisessa chatissä jutellaan anonyymisti erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista asioista vaihtuvin teemoin. Chatteihin pääset mukaan ilman ennakkoilmoittautumista sekä ilmaiseksi. Mukana juttelemassa chateissä kanssasi ovat aina myös Nyytin vapaaehtoiset tai työntekijä. Käyttäydythän turvallisemman tilan periaatteiden mukaisesti.

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken anonyymisti mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa alle 30-vuotiaille (arkisin klo 9–24 ja viikonloppuisin klo 15–24) sekä Solmussa-chatissa yli 30-vuotiaille (ma-to klo 15-19). Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä.