Tietokoneita ja ympärillä erilaisia tietoverkkoja esittävää grafiikkaa
Päivitetty 8.4.2024 | 12:04

Kyberturvallisuustyöpaja pk-yrityksille

To 16.5.2024 | 14:30 - 18:00

Frami F (tila F120)
Kampusranta 11
Seinäjoki
Suomi

Tervetuloa pk-yritysten Kyberturvallisuustyöpajaan! Järjestämme maksuttoman ja käytännönläheisen työpajan 16.5.2024 Seinäjoella. Työpajassa osallistuajt pääsevät keskustelemaan ja sparraamaan aiheesta asiantuntijoiden kanssa. Työpajan alustajina toimivat Jarkko Vesiluoma, Principal Offensive Security Lead, Elisa Oyj:stä sekä Harri Koivunen, erityisasiantuntija Traficomin Kyberturvallisuuskeskuksesta.

Työpajasta saat:
– Ajankohtaista tietoa kyberturvallisuuteen ja tietoturvaan liittyvistä asioista
– Konkreettisia välineitä oman yrityksesi tietoturvan arviointiin ja kehittämiseen
– Tietoturvaan liittyviä asioita verkoston / toimitusketjun näkökulmasta
– Mahdollisuuden verkostoitua alueen muiden pk-yritysten kanssa

Ohjelma:
14.30 kahvi ja tapahtuman avaus
15.00 Kyberhyökkäykset ja ajankohtaista tietoturvasta, Jarkko Vesiluoma, Principal Offensive Security Lead, Elisa Oyj
kysymyksiä & pieni tauko
16.00 Kyberuhkiin varautuminen – Kybermittari ja muita käytännönläheisiä lähtökohtia pk-yritysten tietoturvan arviointiin ja kehittämiseen, Harri Koivunen, erityisasiantuntija Traficomin Kyberturvallisuuskeskus
keskustelua ja kysymyksiä

Tapahtuma päättyy klo 18.00 mennessä

Ilmoittaudu mukaan tästä

Paikka:
Seinäjoki, Frami F, tila F120 (tila löytyy SeAMKin pääaulasta) osoite: Kampusranta 11

Kohderyhmä:
Tapahtuma on suunnattu erityisesti pk-yritysten toimitusjohtajille, ja muille aiheen parissa pk-yrityksissä työskenteleville sekä aiheesta kiinnostuneille, jotka toimivat valmistavassa teollisuudessa Etelä-Pohjanmaan alueella.

Lisätietoja:
Jari Lehtineva,
jari.lehtineva(at)uwasa.fi

DigiNet-hankkeessa keskitytään Etelä-Pohjanmaan alueen pk-yritysten digitalistoitumiseen. Hanketta toteuttavat Vaasan yliopisto ja Seinäjoen ammattikorkeakoulu, ja hanketta rahoittaa lisäksi Etelä-Pohjanmaan liitto Euroopan unionin aluekehitysrahaston (EAKR) tuella.