Vierailu Aava Kertun Kotitilalle

Aava Kertun Kotitila - Aava Kerttu´s Farm
Mikä neuvoksi tarjoaa ennakkoon ilmoittautuneille Vaasan yliopiston opiskelijoille yksityisvierailun Aava Kertun Kotitilalle kahtena perjantaina: 10. ja 17.12. Perheellisten opiskelijoiden lapset ovat tervetulleita mukaan!

Paikkoja kumpaankin vierailuun on 50 ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Muistathan kuitenkin ilmoittaa erikseen jokaisen osallistujan, sillä bussissa on paikkoja rajallinen määrä.

Retki Kotitilalle on osallistujille maksuton ja sisältää bussikyyditykset molempiin suuntiin. Yksityisvierailu on kestoltaan 1,5 h ja sisältää makkaranpaiston. Pukeuduthan lämpimästi, jotta tarkenet olla tilalla ulkona!

Tunnelmallinen Aava Kertun Kotitila sijaitsee pienessä Södra Vallgrundin kylässä Raippaluodossa. Kotitilan vanha maalaismiljöö, kesyt ja ystävälliset kotieläimet sekä tilaa ympäröivä maailmaperintöalueen luonto tarjoavat elämyksiä kaiken ikäisille vierailijoille. Tilaan ja sen eläimiin voit tustua etukäteen Aava Kertun Kotitilan verkkosivuilla.

Ilmoittaudu mukaan

Perjantai 10.12.

Lähtö: joko keskusta, kaupungintalon edusta klo 12.40 TAI Palosaari, Wolffintie (Novian edessä) klo 12.45
Vierailu Aava Kertun Kotitilalla klo 13.30-15.00, jonka jälkeen paluu Vaasaan.
Ilmoittaudu tästä

Perjantai 17.12.

Lähtö: joko keskusta, kaupungintalon edusta klo 16.40 TAI Palosaari, Wolffintie (Novian edessä) klo 16.45
Vierailu Aava Kertun Kotitilalla klo 17.30-19.00, jonka jälkeen paluu Vaasaan.
Ilmoittaudu tästä

Vaasan yliopisto ja Vaasan yliopiston ylioppilaskunta suhtautuvat epidemian ehkäisyyn vakavasti ja vastuullisesti, ja noudattavat viranomaisten ohjeistuksia tapahtumien järjestämisessä. Muista huolehtia omasta käsihygieniasta tapahtumissa. Mikäli tunnet olosi kipeäksi, älä saavu paikalle tapahtumaan.

Anna Yliaska
projektiassistentti