Vaasan yliopisto siirtyy yhteen verkkotunnukseen: uwasa.fi

domainmuutos
Selkeyden vuoksi yliopiston verkkopalvelut toimivat jatkossa yhden verkkotunnuksen alla. Paluu uwasa.fi-verkkotunnuksen käyttöön osoittautui yksinkertaisimmaksi ja kustannuksiltaan edullisimmaksi vaihtoehdoksi yhtenäistää tunnusten käyttöä. Päivitäthän siis sähköpostiosoitteesi!

Luovumme uwasa.fi-verkkotunnuksesta kesäkuussa 2021, ja palaamme käyttämään jo 1991–2012 käytössä ollutta uwasa.fi-verkkotunnusta – niin verkkosivuilla kuin sähköpostiosoitteissakin. Sosiaalisen median kanavissa jatkamme jo vakiintuneen #univaasa-aihetunnisteen käyttöä.

Verkkosivujen uwasa.fi-osoitteet toimivat jatkossakin. Käyttäjä ohjautuu näistä osoitteista automaattisesti samalle sivulle uwasa.fi-verkkotunnuksen alla. Siirtymäaikana (kesäkuusta 2021 vuoden 2022 loppuun) myös vanhat sähköpostiosoitteet toimivat. Käythän kuitenkin hyvissä ajoin päivittämässä sähköpostiosoitteesi uwasa.fi-muotoon eri palveluissa, joihin olet ilmoittanut yliopiston sähköpostiosoitteesi.

Muutos pähkinänkuoressa

• Mikä muuttuu? uwasa.fi > uwasa.fi
  • Mikä ei muutu? #univaasa
  • Milloin? Kesäkuussa 2021 (siirtymäaika vuoden 2022 loppuun)
  • Miten tämä vaikuttaa minuun? Vaihda siirtymäaikana sähköpostiosoitteesi uwasa.fi-muotoon palveluissa, joihin olet ilmoittanut yliopiston sähköpostiosoitteesi.