Avaa kamera luennoilla ja etätapaamissa – Kamerat auki -päivää vietetään yliopistolla 27.4.

Kamerat auki -päivä - Open Cameras Day
Vaasan yliopisto järjestää tiistaina 27. huhtikuuta Kamerat auki -päivän. Päivän tarkoituksena on kannustaa opiskelijoita ja henkilökuntaa avaamaan kamerat luentojen, kokousten ja muiden etätapaamisten alussa.

Sen sijaan, että tuijottaisimme mustaa ruutua ja miettisimme, puhummeko itseksemme, Kamerat auki -päivä korostaa opiskelukaverin ja kollegan kohtaamista sekä läsnäoloa. Kameroiden käyttäminen lisää vuorovaikutusta ja luo yhteisöllisyyttä, kun näemme toistemme hymyt, pään nyökytykset ja katseet.

Kamerat auki -päivä on yksi tapa vahvistaa yhteisöllisyyttä Vaasan yliopistossa. Laajempi Kamerat auki -kampanja järjestetään syksyllä.