RISKI-DIGI – Liiketoimintakehitys riskihallitulla digitalisaatiolla

Euroopan aluekehitysrahasto EAKR
Vipuvoimaa EU:lta

Hankkeen tavoitteita ovat:

Kehittää erityisesti pk-yritysten tarpeisiin sopiva työkalupakki, joka integroi digitaalisen liiketoiminnan kehitystyön ja riskienhallinnan menetelmät.

Edistää Etelä-Pohjanmaalla pk-yritysten innovaatiotoimintaa parantamalla digitaalisen liiketoiminnan kehitystyöhön liittyvien riskien hallintaa;Vahvistaa Etelä-Pohjanmaan älykkään erikoistumisen painopistealueina toimivien digitaalisten ratkaisujen ja älykkäiden järjestelmien TKI-kehitysympäristöä.

Kehittää digitaaliseen transformaatioon liittyvän riskienhallinnan osaamista.

Luoda pohjaa yrityksille ja yritysverkostoille uusien liiketoimintamahdollisuuksien tunnistamiseen ja kehitystyöhön.

Projektinjohtaja: Juha Arrasvuori

Hankkeen toteuttavat ajalla 11/2020 – 12/2021 Vaasan yliopisto (SC-Research, Lapua) ja Tampereen yliopisto (Seinäjoen yliopistokeskus) yhdessä riskienhallinnan ammattilaisten kanssa.

Kesto
Hankkeen kesto