Päivitetty 19.5.2022 | 17:05

Etätyöpaja pk-yrityksille: Kuinka rakentaa luottamusta viestinnän avulla?

Aika
Ti 24.5.2022 | 15:00 - 17:00
Paikka

Etäyhteys, Zoom
Suomi

Image

Viestintä ja näkyvyys on tämän päivän pk-yrityksille elinehto. Näkyvyys ja viestintä on myös tärkeä uskottavuuden ja luotettavuuden työkalu, joka voi heijastua laajasti yritysten asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin.

Vaasan yliopiston InnoDigi-projekti on järjestämässä tänä keväänä etätapahtumaa, jossa etsitään vastauksia siihen, kuinka pk-yritysten on mahdollista oppia viestintä- ja näkyvyysstrategioista. Samalla pohdimme yhdessä sitä, miten sosiaalisen median työkalut auttavat rakentamaan luottamusta asiakkaiden ja muiden sidosryhmien kanssa.

Työpajan kohderyhmänä ovat kaikenlaiset pk-yritykset, joita viestintä ja markkinointikommunikaatiostrategiat kiinnostavat. Samalla osallistujilla on mahdollista verkostoitua alueen muiden keskeisten toimijoiden ja yritysten kanssa.

Etänä järjestettävä tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton. Tervetuloa mukaan!

• Aika: 24.5.2022 klo 15-17
  • Paikka: Zoom

15:00-15:10     Alkusanat
15:10-15:25     Esitelmä: ”Paikkaseksikkyys - paikan potentiaali markkinoinnin tukena” (Tuomas Honkaniemi, Vaasan yliopisto)