Pelillinen tarinankerrontatyöpaja Seinäjoella

Aika
Su 22.5.2022 | 12:00 - 19:00
Paikka

Rytmikorjaamo
Vaasantie 11
Seinäjoki
Suomi

Työpaja pelioppimisesta ja pelillistämisestä kiinnostuneille

Millä tavoin peleissä voidaan hyödyntää tarinankerrontaa? Millaista on pelisuunnittelu pelimekaniikkojen kannalta? Tule kuulemaan asiantuntijoiden puheenvuoroja aiheesta! Pääset myös itse ideoimaan, miten esimerkiksi riskienhallinnan oppimateriaalissa voitaisiin hyödyntää tarinankerrontaa.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton!

Koska?
Sunnuntaina 22.5.2022
klo 12.00 – 19.00

Missä?
Rytmikorjaamo
Seinäjoki
(Vaasantie 11)

Ohjelma:

12.00–13.15
Tervetuliaissanat, alkutehtävä, lounas

13.15–14.00
Pelioppiminen & Seppo-pelillistämisalustan esittely
Lentävä Liitutaulu Oy

14.00–14.45
Keynote: Tarinallisuus peleissä
Juho Kuorikoski, pelisuunnittelija / tietokirjailija

14.45–15.15
Pelimekaniikan suunnittelun keinoja ja muita huomioita
Jussi Rasku, sihteeri, Sepeli ry; tutkijatohtori, Seinäjoen yliopistokeskus / Tampereen yliopisto

15.15–15.30
KOMPASSI-hankkeen antama tehtävänanto
Ideoita riskienhallinnan oppimispelille.

15.30–16.00
Inspiroiva tauko
Kulttuurityöpaja Preppaamon valmistelema rentouttava ja ideointia ohjaava ääniteos.

16.00–18.30
Peli-ideoiden kehittely ja protoilu
Lentävä Liitutaulu Oy:n ohjaamana.

18.30–19.00
Yhteenveto & loppusanat

Ilmoittautuminen 13.5. mennessä, niin saamme järjestettyä sopivat tarjoilut.

Ilmoittaudu tästä

Tervetuloa!

Tilaisuuden järjestäjä: Kompassi-hanke (ESR, REACT-EU)
REACT-EU-hankkeet rahoitetaan osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.