Päivitetty 16.11.2020 | 12:11

Loppuraportin julkistuswebinaari: Ilmassa ristivetoa – löytyykö yhteinen ymmärrys?

Ke 25.11.2020 | 09:30 - 11:00

Etäyhteys
Suomi

Kuinka paljon suomalaiset tietävät ilmastonmuutoksesta? Mitkä ovat yleisimmät tiedonkapeikot? Ketkä tietävät eniten? Mitkä asiat yhdistävät suomalaisia ilmastoasioissa?

Tervetuloa seuraamaan Vaasan yliopiston InnoLabin ja e2 Tutkimuksen yhteistyössä toteuttaman tutkimushankkeen Ilmassa ristivetoa – Löytyykö yhteinen ymmärrys? loppuraportin julkistuswebinaaria keskiviikkona 25.11. klo 9.30-11.00. Tilaisuus on kaikille avoin. Voit ilmoittautua mukaan täällä: https://webropol.com/ep/yhteinenymmarrys.

Tutkimustuloksia esittelevät tutkijat Tommi Lehtonen Vaasan yliopiston InnoLabista ja Ville Pitkänen e2 Tutkimuksesta. Tilaisuuden päättää hankkeen konsortiokumppaneista koottu paneeli, jossa etsitään yhteisen ilmastoymmärryksen siemeniä.

Panelistit ovat puheenjohtaja Antti Palola (STTK), valtiosihteeri Ville Kopra (Työ- ja elinkeinoministeriö), valtiosihteeri Terhi Lehtonen (Ympäristöministeriö), ympäristöjohtaja Liisa Pietola (MTK), valtiosihteeri Kimmo Tiilikainen (Maa- ja metsätalousministeriö), varatoimitusjohtaja Timo Reina (Kuntaliitto) ja toimitusjohtaja Jukka Leskelä (Energiateollisuus). Paneelin moderaattorina toimii hankkeen johtaja Mari K. Niemi Vaasan yliopiston InnoLabista.

Tilaisuuden avaa hankkeen toinen johtaja Karina Jutila e2 Tutkimuksesta ja juontaa projektitutkija Annu Perälä Vaasan yliopiston InnoLabista.

Tervetuloa!

9.30 Tilaisuuden avaus

johtaja Karina Jutila, e2 Tutkimus

9.40 Tuloksien esittely

tutkijat Ville Pitkänen, e2 Tutkimus ja Tommi Lehtonen, Vaasan yliopiston InnoLab

10.00 Kysymyksiä tutkijoille

10.15 Paneeli: Mistä löytyy yhteinen ilmastoymmärrys?

puheenjohtaja Antti Palola, STTK

valtiosihteeri Ville Kopra, Työ- ja elinkeinoministeriö