Markkinoinnin johtaminen, kauppatieteiden maisteri (2 v)
Markkinoinnilla on keskeinen voima yritysten menestymisessä, liiketoiminnan uudistamisessa ja myös kestävän kehityksen tavoitteiden saavuttamisessa. Teknologioiden kehittyminen, vastuullisuuden vaatimukset ja muuttuva asiakaskäyttäytyminen muokkaavat markkinoita koko ajan kiihtyvällä tahdilla luoden yrityksille sekä haasteita että mahdollisuuksia. Markkinointia opiskelemalla saat syvällisen ymmärryksen siitä, kuinka liiketoimintaa voidaan uudistaa asiakaslähtöisesti, tavoitteellisesti ja kestävästi alati muuttuvassa maailmassa.
Valmistuttuaan markkinointiekonomit työllistyvät monipuolisesti erilaisiin markkinoinnin asiantuntijatehtäviin, kuten brändimarkkinoinnin, digimarkkinoinnin, myynnin tai markkinointiviestinnän tehtäviin ja kasvavat niissä vaativiin asiantuntija- ja johtotehtäviin. Opinnot antavat myös erinomaiset valmiudet itsenäiseen tutkimustyöhön sekä tohtorikoulutukseen.
Lue lisää Markkinoinnin johtamisen maisteriohjelmasta.