Valintakoe Oulussa

Tältä sivulta löydät tarkempia tietoja Oulussa järjestettävästä tuotantotalouden ja tietojärjestelmätieteen valintakokeesta 7.6.2024.

Koesali

Oulussa järjestettävä valintakoetilaisuus järjestetään Oulun yliopiston Linnanmaan kampuksella.

Koesali L5 sijaitsee yliopiston päärakennuksessa, osoitteessa Pentti Kaiteran katu 1, 90570 Oulu. Saliin pääsee useiden eri sisäänkäyntien kautta, mutta hakijat voivat käyttää esim. yliopiston pääsisäänkäyntiä, joka on Erkki Koiso-Kanttilan kadun puolella (ks. kampuskartta)

SukunimetKoesaliOsoite
Tuotantotalous ja tietojärjestelmätiede, kaikki hakijatL5Pentti Kaiteran katu 1, Linnanmaa, Oulu

Oulun yliopiston kampuskartta

Saapumisalue on Oulun yliopiston Linnanmaan kampuksen pääsisäänkäynti. Pääsisäänkäynti ja koesali L5 on ympyröity kartassa punaisella.

Vaasan yliopisto ei järjestä muilla paikkakunnilla erillistä pysäköintitilaa omalla autolla saapuville valintakokeeseen osallistujille, joten tarkistathan pysäköintimahdollisuudet ja muut liikenneyhteydet etukäteen.

Oulun yliopiston kampuskartta