Liikuntatarralla saat alennuksia yhteistyökumppaneiltamme kertakäynteihin!

Vaasan uimahalli - Vaasa swimming hall
Vaasan yliopiston liikuntatarralla saat alennuksia liikuntapalveluiden yhteistyökumppaneilta mm. kertakäynteihin, kurssimaksuihin ja kuukausimaksuihin.

Tennis Center Vaasa

Vaasan yliopiston liikuntatarran ostaneilla on mahdollisuus käyttää Tennis Center Vaasan palveluita alennettuun hintaan ma-pe klo 8.00-22.00 (tennis klo 21.30 saakka). Tennis Center Vaasalla on mahdollista tenniksen lisäksi pelata sulkapalloa, squashia tai käyttää kuntosalipalveluita.

Liikuntatarran esittäneille palveluiden kertahinnasta vähennetään 2,50 €. Etu on voimassa 15.12.2021 saakka.

Tennis Center palveluihin ja hinnastoon voit tutustua Tennis Center Vaasan verkkosivuilla.

Vaasan uimahalli

Vaasan yliopiston liikuntatarran ostaneilla on mahdollisuus käydä Vaasan uimahallissa alennettuun hintaan. Samalla maksulla voit käyttää kuntosalia sekä osallistua ohjattuihin vesijumppiin.

Opiskelijoiden liikuntatarran ostaneille kertahinta on 2,00 € (normaalisti 4,50 €). Henkilökunnan liikuntatarran ostaneille kertahinta on 3,70 € (normaalisti 6,20 €). Aamu-uinti 2,00 € (normaalisti 4,50 €). Etu on voimassa 30.8.-15.12.2021

Lisätietoja löydät Vaasan uimahallin verkkosivuilta.

Padel X Vaasa

Vaasan yliopiston liikuntatarran ostaneilla on mahdollisuus varata Padel X -hallissa vuoroja alennettuun hintaan.

Liikuntatarran ostaneille on mahdollisuus varata vuoroja arkisin ma-pe (pois lukien juhlapyhät) kello 7.00-15.00 hintaan 20 € tunti (norm. 32 € tunti). Tuntivarauksen tekijän liikuntatarra ja henkilöllisyys on varmennetaan Palveluntarjoajan toimesta Palveluntarjoajan asiakasrekisteriin. Varauksen tekijä sitoutuu liikuntatarran ja henkilöllisyyden varmentamisen yhteydessä varmistamaan muiden vuoroille osallistuvien liikuntatarran. Klo 15.00 jälkeisiä irtovuoroja on myös mahdollista varata ja silloin alennus on 6 € listahinnoista.

Etu on voimassa 6.9.-15.12.2021

Lisätietoja Padel X hallista löydät verkkosivuilta.

Liikuntatarran voit ostaa yliopiston suljetun verkkokaupan kautta.

Lisätietoja liikuntavuoroista löydät liikuntapalveluiden verkkosivuilta.