Ilmoittaudu mukaan kevään viimeisiin aamupalatilaisuuksiin!

Mikä neuvoksi aamupalatilaisuudet - Mikä neuvoksi breakfast events
Vaasan yliopisto ja Vaasan yliopiston ylioppilaskunta järjestävät kampuksella yhteisöllisiä aamupalatilaisuuksia, jonne kaikki Vaasan yliopiston opiskelijat ovat tervetulleita.

Vaasan yliopiston ja Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan yhteisen Mikä neuvoksi -hankkeen tarkoituksena on edistää opiskelijoiden hyvinvointia ja ohjausta sekä vahvistaa yhteisöllisyyttä ja kiinnittää huomiota opiskelijoiden kokemaan yksinäisyyteen. Kampuksella järjestettävät aamupalatilaisuudet ovat ensimmäisiä hankkeen puitteissa järjestettäviä tapahtumia. Toukokuun ensimmäisellä puoliskolla järjestetyt tilaisuudet täyttyivät nopeasti, joten muistathan ilmoittautua tuleviin tilaisuuksiin ajoissa!

Tilaisuudet järjestetään seuraavina ajankohtina:

• Tiistaina 18.5. klo 10.00–11.00
  • Torstaina 20.5. klo 10.00–11.00
  • Tiistaina 25.5. klo 10.00–11.00
  • Torstaina 27.5. klo 10.00–11.00

Tilaisuudet järjestetään Palosaaren kampuksella Fabriikki-rakennuksessa yliopiston ohjeistuksen ja kokoontumisrajoitusten puitteissa.

Ilmoittautumislinkit sekä tarkemman kuvauksen ohjelmasta löydät tapahtuman Facebook-sivulta.

Lisätietoja:
Opiskelijoiden koronavirusohjeistus
Valtioneuvosto: tietoa ja neuvontaa koronaviruksesta
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos: www.thl.fi