Hakijan päivät -webinaareissa tietoa kandidaattiohjelmista

Vaasan yliopiston opiskelijoita
Vaasan yliopisto järjestää 12.−13. tammikuuta Hakijan päivät, jolloin hakijoilla, opinto-ohjaajilla ja muilla kiinnostuneilla on mahdollisuus tutustua yliopiston tarjoamiin kandidaattiohjelmiin webinaarien kautta. Hakijan päivät korvaavat osittain messuja, joita ei koronan vuoksi voida järjestää.

Webinaareissa kerrotaan ohjelmien sisällöistä, opiskelutavoista sekä valmistuneiden uramahdollisuuksista. Opiskelijat kertovat omia kokemuksiaan opinnoista ja opiskelusta Vaasassa. Yleisön on mahdollista esittää chatissa kysymyksiä ohjelmasta ja vaikkapa koulutukseen hakemisesta ja valintaperusteista. Webinaarit järjestetään Zoom-alustan kautta.

− Tulevia opiskelijoita ja opinto-ohjaajia kiinnostaa varmasti opintotarjonta sekä hakemiseen liittyvät asiat. Kerromme opintojen sisällöistä, mutta esimerkiksi valintakokeiden toteutustapa vahvistuu vasta juuri ennen hakuajan alkua, kertoo vararehtori Annukka Jokipii Vaasan yliopistosta.

Tiistaina ohjelmassa on kauppatieteiden, tuotantotalouden ja tietojärjestelmätieteen sekä tekniikan kandidaattiohjelmat. Keskiviikkona vuorossa ovat hallintotieteiden ja viestintätieteiden kandidaattiohjelmien esittelyt.

Kevään yhteishaku korkeakouluihin järjestetään 17.−31. maaliskuuta. Vaasan yliopiston englanninkielisiin maisteriohjelmiin haku on käynnissä parhaillaan kestäen 22. tammikuuta saakka.

Valintakokeiden toteutuksesta ilmoitetaan viimeistään 16. maaliskuuta mennessä. Kokeiden järjestämisessä otetaan vallitseva pandemiatilanne huomioon.

Hakijan päivät -sivu:
uwasa.fi/fi/koulutus/kandidaattiohjelmat/hakijan-paivat-2021