Tietojärjestelmätieteen ja teknisen viestinnän maisteriohjelmat (KTM)

Syyslukukaudella 2020 opintonsa aloittavien uusien maisteriopiskelijoiden orientaatiopäivät järjestetään 7. syyskuuta alkaen.

Maisteriohjelmissa aloittavien uusien opiskelijoiden orientaatiot ja opinnot järjestetään pääosin etäopetuksena, Zoom-verkkokokouspalvelun kautta.

Uusille maisteriopiskelijoille tehdään henkilökohtaiset opintosuunnitelmat etänä verkossa ja annetaan tehostettua tukea opintojen aloitukseen. Lähitapaamisia toteutetaan tarvittaessa pienryhmissä.

Muutokset aikatauluihin ja ohjelmiin ovat mahdollisia, ja ne päivitetään tälle sivulle.

Ohjelma

Etätilaisuuksia varten sinulle lähetetään Zoom-verkkokokouspalvelun linkki yhteishaun hakulomakkeella ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen viimeistään tilaisuutta edeltävänä päivänä.

Ohjelmaa päivitetty 26.8.

Tervetuloa Vaasan yliopistoon!

- Toteutus: Videotervehdyksinä Moodle- verkko-oppimisympäristössä. Kaikille yhteiset tervehdykset ovat katsottavissa videoina 1.9. alkaen.

Videot tallennetaan Moodleen nimellä Uusien opiskelijoiden orientaatiot 2020.

• Vaasan yliopiston rehtorin tervehdys - Rehtori Jari Kuusisto
  • Vaasan kaupungin tervehdys - Markkinointiasiantuntija Eevamaria Paasikari
  • Vaasan yliopiston ylioppilaskunta, opiskelijan oma yhteisö – Ylioppilaskunnan hallitus
  • Yliopiston sähköiset järjestelmät - Esittelyssä opiskelijan sähköiset työkalut ja it-palvelut