Yliopiston verkkosivuja päivitetään uuden organisaatiorakenteen mukaisiksi

Vaasan yliopiston 1.1.2010 voimaan tuleva uusi organisaatiorakenne aiheuttaa suuria muutoksia myös yliopiston verkkosivuihin. Kahden tiedekunnan yhdistyminen, laitosrakenteesta luopuminen sekä yliopistopalveluiden uusi toimintamalli vaikuttavat suureen osaan www.uwasa.fi -sivuston noin 6000:sta verkkosivusta.

Näin suuren sivumäärän päivittäminen on valtava urakka, joten osa työstä on aloitettu jo etukäteen. Suurimmat muutokset koskevat varmasti tulevaa filosofista tiedekuntaa.

Maanantain 21.12. aikana julkaistiin uuden filosofisen tiedekunnan verkkosivusto. Samalla sivujen yläpalkista poistuivat hallintotieteiden sekä humanistisen tiedekunnan linkit. Nämä vanhat tiedekuntien sivustot säilyvät kuitenkin jatkossakin käytössä omien tiedealueidensa sivustoina. Filosofisen tiedekunnan sivustot ovat jatkossa siis seuraavat:

Jokaisen sivun alalaidasta löytyvän "Lähetä palautetta tästä sivusta" -linkin kautta on helppo lähettää palautetta suoraan juuri kyseistä sivua viimeksi päivittäneelle henkilölle.

Eniten reaktioita tällä viikolla