Tule mukaan abi-tiimiin!

Opiskelijoistamme koostuva abi-tiimi edustaa Vaasan yliopistoa mm. messuilla, lukiopäivillä ja lukiovierailuilla ympäri Suomen.
Abi-tiimissä pääset esittelemään Vaasan yliopistoa.

Abi-tiimin jäsenenä saat rutkasti esiintymiskokemusta, uusia tuttavuuksia ja korvauksen työstäsi. Voidaksesi osallistua sinun on oltava vähintään 2. vuoden opiskelija. Koulutus ja tiimin jäsenyys ei sido sinua mihinkään, ja voit itse päättää mihin tilaisuuksiin haluat osallistua. Edellytämme kuitenkin, että jokainen lukiovierailuja tekevä opiskelija on tiimin jäsen ja saanut koulutuksen.

Sinä saat

• palkkion esittelytunneista
  • matkakorvaukset
  • vakuutuksen esittelymatkan ajaksi
  • esiintymiskokemusta
  • uusia tuttavuuksia
  • hyvät esittelymateriaalit ja yliopistotuotteita jaettavaksi
  • tyylikkään uuden brändin mukaisen asun
  • työtodistuksen toimintaan osallistumisesta

Voit myös tehdä vain yksittäisen esittelyn esim. kotilukioosi, jolloin saat palkkion tehdystä työstä, matkakulut ja vakuutuksen.

Ilmoittaudu mukaan 1.–18.9.2015. Laita jo kalenteriisi syksyn koulutustilaisuus maanantaina 28.9.2015 klo 15.00–16.00.

Tervetuloa abi-tiimiin!

Ilmoittaudu joukkoomme:

Jaana Pulkkinen, puh. 029 449 8166 ja jaana.pulkkinen(a)uwasa.fi
Mari Ala-Mikkula, puh. 029 449 8145 ja mari.ala-mikkula(a)uwasa.fi

Obs! Vi söker också svenskspråkiga studerande.