Mentorointia tarjolla vastavalmistuneille ja valmistumassa oleville

Opiskelija, oletko valmistumassa puolen vuoden sisällä? Alumni, oletko valmistunut meiltä viimeisen kahden vuoden aikana? Oletko työtä vailla ja haluatko töihin juuri Vaasan seudulle?

Nyt sinulla on mahdollisuus saada työelämän kokenut konkari mentoriksi. Vaasan yliopisto on aloittanut mentoroinnin pilottiyhteistyön Suomen Mentorit ry:n kanssa. Mentori sparraa sinua työnhaussa ja tukee verkostoitumisessa. Häneltä saat kokeneen ammattilaisen tukea omiin uravalintoihisi ja vastauksia työelämään liittyviin kysymyksiin. Ohjelmaan osallistuvat mentorit ovat Vaasan seudulla toimivia, kokeneita työelämän ammattilaisia.

Mentori ja aktori eli työuransa alussa oleva korkeakouluopiskelija tai vastavalmistunut tapaavat vähintään kuudesti vuoden aikana heille molemmille sopivan aikataulun mukaan. Ensimmäinen tapaaminen on yliopistolla 4.3. klo 16.00–19.00.

Hakuaika mentorointipilottiin on 2.–15.2.2015. Hakeminen tapahtuu vapaamuotoisella korkeintaan yhden sivun kirjeellä mentorille. Kirjeessä voit kertoa opinnoistasi, työnhaustasi ja toiveistasi mentoroinnille. Tarkemmat hakuohjeet saat osoitteesta uwasa.fi/fi/for/student/guidance/general/career/mentorointi tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@suomenmentorit.fi ja otsikoksi ”Vaasan pilotti”.

Katso lisää Suomen Mentoreiden toiminnasta: www.suomenmentorit.fi ja www.facebook.com/suomenmentorit