Avoimessa yliopistossa alkaa uusi lukuvuosi - Opintoihin ilmoittautuminen alkaa 12.8. klo. 9.00

Avoimessa yliopistossa on tarjolla opintoja monipuolisesti eri koulutusaloilta Vaasassa ja yhteistyöoppilaitoksissa ympäri Suomen.

Tutustu opintotarjontaan verkkosivuilla: www.uwasa.fi/avoin/opintotarjonta

Uutuutena syksystä 2013 alkaen osa avoimen yliopiston opetuksesta viedään Helsinkiin, jossa tarjolla ovat johtamisen perusopinnot, 26 op. Opinnot on mahdollista opiskella monimuoto-opintoina tai kokonaan verkossa. Lisätietoja Johtamisen opinnoista Helsingissä.

Opintoihin ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen lukuvuoden 2013-2014 opintoihin alkaa 12.8. klo 9.00. Ilmoittaudu Vaasan avoimen yliopiston omiin opintoihin (Vaasa, Kokkola, Helsinki) ilmoittautumispalvelu ILPAssa:

Yhteistyöoppilaitosten järjestämissä opinnoissa ilmoittautumisessa noudatetaan oppilaitosten omia ilmoittautumisohjeita.

Tutkinto-opiskelijoille maksuttomia opintoja

Vaasan yliopiston läsnä olevat perustutkinto-opiskelijat voivat osallistua maksutta osaan avoimen yliopiston opintoja. Kauppatieteellisen alan opinnot ovat ensisijaisesti tarkoitettu filosofisen tiedekunnan opiskelijoille sekä TkK-/DI-opiskelijoille.

Tutkinto-opiskelijoille maksuttomia paikkoja on kursseilla rajoitettu määrä. Opiskelijat otetaan opintojaksoille ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen kurssille on mahdollista niin kauan kun kurssilla on vapaita paikkoja. Tutustu huolellisesti ohjeisiin avoimen yliopiston verkkosivuilla.

Tutkinto-opiskelijoille maksuton opintotarjonta:
Tutustu tutkinto-opiskelijoille maksuttomaan opintotarjontaan lukuvuonna 2013-2014

Lisätietoja avoimen yliopiston opinnoista

Mikäli sinulla on kysyttävää opinnoista, älä epäröi ottaa yhteyttä opiskelijapalveluumme tai opintojen ohjaukseemme. Autamme mielellämme. Lisätietoja myös verkkosivuillamme www.uwasa.fi/avoin.

Opiskelijapalvelut

avoinyo(at)uwasa.fi

Opintojen ohjaus

Sonja Hakala (Vaasa)