Esittele yliopistoa kotikuntasi lukiossa – yliopisto korvaa matkakulut

Tiesitkö, että käydessäsi esittelemässä yliopistoamme kotikuntasi lukiossa tai muussa oppilaitoksessa korvaamme matkakulusi tältä matkalta. Esittelyajasta saat myös pienen palkkion. Esittelyn voi helposti yhdistää käyntiin kotipaikkakunnalla esim. jouluna tai muuna loma-aikana/viikonloppuna.

Saat yliopistolta mukaasi valmiit PowerPoint -kalvot sekä esitteitä lukioon vietäväksi. Vierailulla yliopistoa on tarkoitus esitellä ensin yleisesti kalvojen pohjalta, ja sen jälkeen voit kertoa tarkemmin omasta koulutusalasta/-ohjelmasta. Esittelijäksi voi lähteä kuka tahansa opiskelijamme yksin tai yhdessä toisen opiskelijan kanssa.

Etenkin lukiot ottavat mielellään vastaan esittelijöitä, ja esittelystä voi sopia suoraan opinto-ohjaajan kanssa. Jos olet kiinnostunut tekemään useampia esittelyjä, voit liittyä yliopiston abitiimiin.

Jos innostuit, ole yhteydessä yliopiston viestintä-yksikköön tai hakijapalveluihin:

Markkinointiassistentti
Mari Ala-Mikkula