Cecilia Hjerppe

Cecilia Hjerppe
Väitöskirjatutkija
FM
Vaasan yliopisto / Markkinoinnin ja viestinnän yksikkö / Viestintätieteet

Ota yhteyttä

Ankkuri 1. krs

Esittely

Orcid

Google Scholar

Julkaisuja

Hirsto, H. & Hjerppe, C. (2025). Relevance, commitment, and impact: Aspirational formulations of investing-related influencer collaborations in the context of ethical fashion. Nordic Journal of Media Studies, 7(1), 57–75. https://doi.org/10.2478/njms-2025-0004

Koskela, M., Enell-Nilsson, M. & Hjerppe, C. (2023). Texts complying with societal pressures: Changing genres in Finnish companies’ CSR reporting. In C. Nyström Höög, H. Rahm & G. Thomassen Hammerstad (Eds.), Nordic Perspectives on the Discourse of Things. Sakprosa Texts Helping Us Navigate and Understand an Ever-changing Reality (pp. 45–69). Palgrave Macmillan. https://doi.org/10.1007/978-3-031-33122-0_3

Koskela, M., Enell-Nilsson, M. & Hjerppe, C. (2021). Communication practitioners’ views on transparency and its impact in Finnish companies. VAKKI Publications13(1), 101–116. https://doi.org/10.70484/vakki.149319

Hjerppe, C. (2020). Kiertotalous vaateyrityksen vastuuviestinnässä. VAKKI Publications, 12(1), 46–59. https://doi.org/10.70484/vakki.149296