Päivitetty 22.9.2023 | 09:09

Filosofisen tiedekunnan työelämäfoorumi 2013

Aika
To 21.3.2013 | 13:00 - 16:15

Vaasan yliopiston filosofinen tiedekunta järjestää työelämäfoorumin torstaina 21.3.2013 alkaen klo 13 Tritonian auditorio Nississä. Työelämäfoorumin tarkoituksena on edistää filosofisen tiedekunnan ja ympäröivän yhteiskunnan vuorovaikutusta sekä työelämärelevanssia. Työelämäfoorumi on suunnattu ensisijaisesti filosofisen tiedekunnan henkilöstölle ja opiskelijoille, mutta tilaisuus on avoin myös muille kiinnostuneille.

Työelämäfoorumi koostuu asiantuntijapuheenvuoroista ja paneelikeskustelusta. Työelämäfoorumin 2013 teemana on asiantuntijatyön tulevaisuus. Paneelikeskustelun teemana on suomalaisen työn tulevaisuus. Paneelissa ovat mukana työelämän, henkilöstön ja opiskelijoiden edustajat. Paneelin puheenjohtajana on dekaani Hannu Katajamäki.

Voit ilmoittautua tilaisuuteen e-lomakkeella torstaihin 14.3. mennessä.

Tervetuloa!

Tilaisuuden avaus
dekaani Hannu Katajamäki

Tuottavuus ja aito kasvu