Päivitetty 20.10.2023 | 14:10

Sino-Finnish Business Forum on Energy Transition

To 7.11.2019 | 09:00 - 16:30

Vaasan yliopiston ja Kiinan tiedeakatemian CASISD-instituutin yhteinen Kiina-Suomi tiede-, teknologia- ja innovaatiokeskus (Sino-Finnish Research Centre for Science, Technology and Innovation) järjestää alueen energia-alan yrityksille kutsuvierastapahtuman torstaina 7.11. 9.00-16.30 Vaasassa.

Mukana on Kiinan suurlähettiläs Chen Li ja kiinalaisten yritysten edustajia, kuten Kiinan johtavan akkuvalmistajan CATLn liiketoimintayksikön johtaja Tan Libin.

Sino-Finnish Business Forum on Energy Transition

järjestetään Wasa Innovation Centerissä. Aiheena ovat muun muassa energiamurros Kiinassa ja Euroopassa ja kiinalais-suomalainen yritysyhteistyö.

Tapahtuman puhujia ovat muun muassa:

• Chen Li, Kiinan suurlähettiläs
  • Tan Libin, CATLbatteryn the Energy Storage Business Unitin johtaja
  • Gao Shixian, varapääjohtaja Energy Research Institute, National Reform and Development Commission
  • Zhu Ziqi, Chinese Enterprises Association in Finlandin puheenjohtaja
  • Hannu Mäntymaa, Wärtsilän teknologiajohtaja
  • Miapetra Kumpula-Natri, europarlamentaarikko
  • Tomas Häyry, Vaasan kaupunginjohtaja
  • Annukka Jokipii, Vaasan yliopiston vararehtori
  • Selina Liang, Kiina-Suomi tiede-, teknologia- ja innovaatiokeskuksen johtaja Vaasan yliopistossa

Lisätiedot ja pyynnöt mediahaastatteluista:

Selina (Liting) Liang, CEO, Sino-Finnish STI Center Selina (Liting) Liang, johtaja, Kiina-Suomi tiede-, teknologia- ja innovaatiokeskus, Vaasan yliopisto, puh. 029 449 8372, liting.liang(at)uwasa.fi