KTM Denis Davydovin laskentatoimen ja rahoituksen alaan kuuluva väitöskirjatutkimus "Essays on Debt Financing, Firm Performance, and Banking in Emerging Markets" tarkastetaan perjantaina 30.5.2014 klo 12 Vaasan yliopiston Kurtén-auditoriossa (C203, Tervahovi).

Vastaväittäjänä tilaisuudessa toimii professori Stanley D. Smith (University of Central Florida) ja kustoksena professori Sami Vähämaa (Vaasan yliopisto). Väitöstilaisuus pidetään englanniksi.

Väitöskirja asetetaan julkisesti esille eli naulataan tiistaina 20.5.2014 klo 13.00 yliopiston väitöskirjataululle Tervahoviin, jonka jälkeen väitöskirja on saatavilla yliopiston infopisteestä (Tervahovi) sekä pdf-versiona yliopiston verkkosivuilta.