Vaasan yliopiston Minä & tiede -yleisöluentojen syyskausi alkaa

minä ja tiede -luento
Vaasan yliopiston Minä & tiede -yleisöluentojen syyskausi alkaa torstaina 14. lokakuuta. Yleistajuiset verkkoluennot on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille ja tarjoavat hyvän tilaisuuden oppimiseen ja oivaltamiseen.

Väitöskirjaansa viimeistelevä Elisa Kannasto kertoo torstaina klo 17 alkavalla luennolla aiheesta Poliitikko kohtaa kansalaisen – vaalikeskustelut Facebookissa. Ilmoittaudu, niin saat linkin luennon seuraamiseen.

Facebook ja muu sosiaalinen media täyttyy varsinkin vaalien alussa poliitikkojen päivityksistä. Päivitysten alle muodostuvissa kommenttiketjuissa poliitikosta tulee samalla julkista riistaa – kritiikkiä ja kehuja asiakysymyksistä, mutta myös persoonan sekä yksityiselämän ruotimista.

Kasvuyrittäjän stressistä puhutaan Minä & tiede -luennolla 16. marraskuuta. Luennon pitää yliopistotutkija Jukka Partanen. Luksus – synnistä hemmotteluun; ökystä vastuullisuuteen on puolestaan aiheena markkinoinnin yliopistonlehtori Hannele Kauppinen-Räisäsellä 30. marraskuuta.

Maksuttomille luennoille voi ilmoittautua Vaasan yliopiston tapahtumat -sivulla ja Minä & tiede -sivulla.

Luennot ovat osa Tutkitun tiedon teemavuotta 2021.