Hae Tulevaisuuden sujuva Suomi -hackathoniin 16.9. mennessä

opiskelijat tekevät tiimityötä
Digi- ja väestötietovirasto (DVV) sekä IT-palveluyhtiö CGI etsivät nuoria aikuisia kaksipäiväiseen Tulevaisuuden sujuva Suomi -hackathoniin, jossa osallistujat pääsevät kehittämään valtion digitaalisia palveluita.

Miten Suomi voisi olla sujuvampi erityisesti nuorille? Haluatko päästä mukaan vaikuttamaan ja verkostoitumaan tärkeän aiheen parissa? Tulevaisuuden sujuva Suomi -hackathon tarjoaa ainutlaatuisen ympäristön saada oma ääni kuuluviin tulevaisuuden Suomen rakentamisessa inspiroivassa, intensiivisessä ja opettavassa ympäristössä.

Hackathon on kaksipäiväinen tilaisuus, jonka aikana osallistujat ideoivat ja kehittelevät tulevaisuuden palveluita, jotka sujuvoittavat erityisesti nuorten elämää aikuistumisen kynnyksellä. Työskentely tapahtuu CGI:n ja DVV:n asiantuntijoiden tuella.

Tapahtuma on hyvä tapa oppia palveluiden kehittämisestä ja tiimityöstä sekä verkostoitua, esitellä omaa osaamista mahdollisille tulevaisuuden työnantajille ja saada oma ääni kuuluviin tulevaisuuden Suomen rakentamisessa. Parhaat ideat palkitaan rahapalkinnoin.

CGI ja Digi- ja väestötietovirasto järjestävät hackathonin 30.9.-1.10.2021 hybriditoteutuksena. Itse tapahtuma pidetään CGI:n Suomen pääkonttorilla Helsingissä, mutta myös karsittu etäosallistuminen on mahdollinen. Hackathon toteutetaan suomeksi.

Kiinnostuitko? Lue lisää hackathonista ja hae mukaan 16.9. mennessä.