Päivitetty 6.10.2021 | 18:10

Nyytin chat: Osaanko sanoa ei, osaanko kertoa mitä tarvitsen?

Aika
To 14.10.2021 | 18:00 - 20:00
Paikka

Suomi

Jämäkkyys, eli omien tarpeiden ja rajojen tunteminen sekä niiden kommunikointi rakentavalla tavalla, tukee hyvinvointiamme monella tavalla ja auttaa elämään omannäköistä elämää.

Jämäkkyys voi kuitenkin tuntua vaikealta – olenko itsekäs, suuttuvatko muut, jäänkö jostain paitsi jos en tanssi muiden pillin mukaan? Tervetuloa Osaanko sanoa ei, osaanko kertoa mitä tarvitsen? -chattiin keskustelemaan itsensä arvostamisesta ja rakentavista tavoista viestiä omista tarpeista ja rajoista.

***

Nyytin chat on paikka yhteiselle ajatusten ja kokemusten vaihdolle. Opiskelijoille suunnatussa ryhmämuotoisessa chatissa jutellaan erilaisista opiskelijan arkea ja elämää koskettavista aihepiireistä Nyytin vapaaehtoisten ja työntekijöiden ohjauksessa. Chatteja järjestetään tiistaisin klo 15.00–17.00 ja torstaisin klo 18.00–20.00. Tervetuloa mukaan juttelemaan  rennolla otteella, mukavassa seurassa!

Mikäli haluat keskustella kahdenkesken ja nimettömästi mielenterveyden ammattilaisen tai koulutetun vapaaehtoisten kanssa, se onnistuu Sekasin-chatissa. Voit jutella mistä tahansa mieltäsi askarruttavasta asiasta tai kysymyksestä. Chat on auki vuoden jokaisena päivänä. Lisätietoa Sekasin-chatista