Yliopisto myöntää kymmenen kunniatohtorin arvoa promootiossaan 26.-28.5.

Vaasan yliopisto järjestää tohtoripromootion 26.-28. toukokuuta. Promootiossa yliopisto myöntää kunniatohtorin arvon kymmenelle tieteellisesti tai yhteiskunnallisesti ansioituneelle henkilölle. Kunniatohtorin arvo on korkein yliopiston myöntämä kunnianosoitus.

Kauppatieteiden kunniatohtorin arvon saavat professori Klaus Grunert, puheenjohtaja Jorma Ollila, rehtori Eva Liljeblom ja johtaja Jouko Havunen.

Hallintotieteiden kunniatohtorin arvo myönnetään professori György Jeneille ja terveystieteiden tohtori Paula Risikolle. Professori emerita Merrill Swain saa filosofian kunniatohtorin arvon.

Tekniikan kunniatohtorin arvon saavat professori Paul Geladi, toimitusjohtaja Mikko Niinivaara ja professori emeritus Pertti Järvinen.

Lisätietoja kunniatohtoreista promootion verkkosivuilla /promootio2011/kunniatohtorit/

Eniten reaktioita tällä viikolla