Myynnin strateginen johtaminen

Image
salesmba

Moduulin tavoitteena on kehittää yritysten ja organisaatioiden myynnin suunnitelmallisuutta ja menestyksekkään myyntiorganisaation rakentamista sekä auttaa ymmärtämään myynnin merkitystä yrityksen strategian toteuttajana.

Moduuli tarjoaa työkaluja myynnin suunnitelmalliseen budjetointiin, järkevään hinnoitteluun, asiakastuntemukseen ja erilaisten asiakkuuksien hallintaan. B-to-B ja ratkaisukeskeinen myyntityö ovat keskiössä. Millaista on vastuullinen myyntityö ja miten sitä voidaan parantaa? Koulutuksen päivien aikana pohditaan brändin ja imagon muodostumista sekä esim. uusien tuotteiden lanseeraamista. Koulutus kehittää yritysten kansainvälisiä myyntiareenoita.

Moduuli on suoritettavissa täysin itsenäisinä opintoina, mutta se on mahdollista sisällyttää myös Executive MBA -ohjelman valinnaisiin opintoihin. 

Myynti eMBA

Syksy 2025

Monimuoto

10 op

Hinta

4 800 € + alv 25,5%

Koko MBA-ohjelman hinta on 34 200€ + alv 24%, kun ilmoittaudut koko ohjelmaan kerralla.

Banner Title
Ohjelman tieteellinen johtaja vanhempi yliopistonlehtori Minna-Maarit Jaskari

Feature image
Minna-Maarit Jaskari

Moduulin rakenne

Koulutuksissa yksi teema kattaa yksi, kaksi tai puoli koulutuspäivää. Yksi osa on yleensä kaksipäiväinen. Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Moduulin suorittaminen 

Strateginen myynnin johtaminen verkostoajattelun näkökulmasta.  

KTT Minna-Maarit Jaskari 

Myynnin muuttuminen liiketoiminnan murroksessa 

KTM Harri Jaskari 

Myyntihenkilöstön johtaminen – rekrytoinnin, palkkauksen koulutuksen ja motivoinnin näkökulma sekä vaativimpien neuvottelutilanteiden ja ”kriisineuvottelun” näkökulma. 

KTT Pekka Töytäri  

Palvelumyynti ja sen johtaminen – Palvelu ja tuotemyynnin erot, Miten myydään palveluita kannattavasti, Arvon myynti, mahdollisuudet ja sudenkuopat. 

KTT Tuomas Huikkola 

Analyyttiset menetelmät ja kriittinen näkökulma 

KTM Salla Niskanen 

Workshop

KTT Minna-Maarit Jaskari 

Kysyttävää? Ota yhteyttä!