
Myynnin strateginen johtaminen

Moduulin tavoitteena on kehittää yritysten ja organisaatioiden myynnin suunnitelmallisuutta ja menestyksekkään myyntiorganisaation rakentamista sekä auttaa ymmärtämään myynnin merkitystä yrityksen strategian toteuttajana.
Moduuli tarjoaa työkaluja myynnin suunnitelmalliseen budjetointiin, järkevään hinnoitteluun, asiakastuntemukseen ja erilaisten asiakkuuksien hallintaan. B-to-B ja ratkaisukeskeinen myyntityö ovat keskiössä. Millaista on vastuullinen myyntityö ja miten sitä voidaan parantaa? Koulutuksen päivien aikana pohditaan brändin ja imagon muodostumista sekä esim. uusien tuotteiden lanseeraamista. Koulutus kehittää yritysten kansainvälisiä myyntiareenoita.
Moduuli on suoritettavissa täysin itsenäisinä opintoina, mutta se on mahdollista sisällyttää myös Executive MBA -ohjelman valinnaisiin opintoihin.
Koulutusinfo
Myynti eMBA
Syksy 2025
Monimuoto
10 op
Hinta
4 800 € + alv 25,5%
Koko MBA-ohjelman hinta on 34 200€ + alv 24%, kun ilmoittaudut koko ohjelmaan kerralla.
Banner Title
Ohjelman tieteellinen johtaja vanhempi yliopistonlehtori Minna-Maarit Jaskari

Moduulin rakenne
Koulutuksissa yksi teema kattaa yksi, kaksi tai puoli koulutuspäivää. Yksi osa on yleensä kaksipäiväinen. Oikeudet muutoksiin pidätetään.
Moduulin suorittaminen
Strateginen myynnin johtaminen verkostoajattelun näkökulmasta.
KTT Minna-Maarit Jaskari
Myynnin muuttuminen liiketoiminnan murroksessa
KTM Harri Jaskari
Myyntihenkilöstön johtaminen – rekrytoinnin, palkkauksen koulutuksen ja motivoinnin näkökulma sekä vaativimpien neuvottelutilanteiden ja ”kriisineuvottelun” näkökulma.
KTT Pekka Töytäri
Palvelumyynti ja sen johtaminen – Palvelu ja tuotemyynnin erot, Miten myydään palveluita kannattavasti, Arvon myynti, mahdollisuudet ja sudenkuopat.
KTT Tuomas Huikkola
Analyyttiset menetelmät ja kriittinen näkökulma
KTM Salla Niskanen
Workshop
KTT Minna-Maarit Jaskari
Kysyttävää? Ota yhteyttä!
