Asiakasarvon ja asiakaskokemuksen johtaminen
Moduulin keskiössä on tarjota kattava ymmärrys asiakasarvon merkityksestä ja sen rakentamisesta liiketoiminnassa. Se antaa työkaluja ja menetelmiä asiakasarvon määrittämiseen ja mittaamiseen, sekä valaisee, kuinka arvolupaus muodostetaan ja kommunikoidaan asiakkaille.
Jokaisen yrityksen ja organisaation päämääränä on luoda asiakkailleen poikkeuksellista arvoa, joka erottaa heidät kilpailijoistaan. Tämä erottuva arvo on avainasemassa yrityksen kilpailuedun muodostumisessa. Tässä moduulissa tarjotaan käytännönläheisiä työkaluja asiakasarvon systemaattiseen kehittämiseen. Opiskelijat saavat valmiudet soveltaa oppeja sekä operatiivisessa päätöksenteossa että liiketoiminnan pitkäjänteisessä kehittämisessä.
Koulutusinfo
Koulutuksen ajankohta: 22.1.-10.4.2026
Toteutustapa: monimuoto
Opintopisteet: 10 op
Hinta: 5 200 € + alv 25,5%
Lisätietoa! Moduuli kuuluu Executive MBA -ohjelman yleisopintoihin, mutta sen voi suorittaa myös täysin itsenäisinä opintoina.
Moduulin rakenne
Koulutuksissa yksi teema kattaa yksi, kaksi tai puoli koulutuspäivää. Yksi osa on yleensä kaksipäiväinen. Oikeudet muutoksiin pidätetään.
Banner Title
Ohjelman tieteellinen johtaja on professori Hannu Makkonen
22.1. Klo 9-16 Asiakasarvo näkökulmana liiketoiminnan johtamiseen
Professori Hannu Makkonen, Vaasan yliopisto
23.1. Klo 9-16 Palvelupolku ja tavoiteltu asiakaskokemus
Professori Hannu Makkonen, Vaasan yliopisto
12.2. Klo 9-16 Asiakasarvo ja liiketoiminnan suhteet
Professori Hannu Makkonen, Vaasan yliopisto
13.2. Klo 9-16 Asiakasarvo ja markkinamuotoilu
Professori Hannu Makkonen, Vaasan yliopisto
13.3. Klo 9-16 Teknologian hyödyntäminen asiakasarvon ja asiakaskokemuksen johtamiseen
Apulaisprofessori Joel Mero, Jyväskylän yliopisto
10.4. Klo 9-16 Workshop: oman kehittämistyön esittely
Professori Hannu Makkonen, Vaasan yliopisto
Kysyttävää? Ota yhteyttä!