Päivitetty 21.2.2022 | 05:02

Aika: torstai 28.3. klo 12–16
Paikka: Levón-auditorio, Tervahovi-rakennus, Vaasan yliopisto

Ohjelma

Seminaarin avaus laskentatoimen ja rahoituksen yksikön dekaani Helinä Saarela, Vaasan yliopisto

Professori (ma.), vero-oikeus, Juha Lindgren, Vaasan yliopisto
Verot ja julkisen sektorin rahoitus

Vaasan kaupunginjohtaja Tomas Häyry
Mitä Vaasan kaupunki ja Pohjanmaa alueena odottavat veroratkaisuilta seuraavalla vaalikaudella?

KTT, dosentti (VY) Timo Torkkel, KPMG
Mitä elinkeinoelämä ja yritykset odottavat veroratkaisuilta seuraavalla vaalikaudella?

OTT Pauli K. Mattila
Veropoliittiset linjaukset hallitusohjelmissa – vertailussa Kataisen ja Sipilän hallitusten ohjelmat

noin klo 14.00 Kahvitauko

Paneelikeskustelu
Alueen eduskuntavaaliehdokkaat vastaavat yleisön ja paneelin puheenjohtajan professori Juha Lindgrenin esittämiin kysymyksiin sekä kommentoivat alustajien puheenvuoroja.

Panelisteina:
Lasse Hautala, keskusta
Anna-Maja Henriksson, RKP
Susanna Koski, kokoomus
Jutta Urpilainen, SDP

Tilaisuus on maksuton.

Lisätiedot: Professori (ma.) Juha Lindgren, Vaasan yliopisto, p. 029 449 8686, juha.lindgren(at)uwasa.fi

Tilaisuuden järjestää Vaasan yliopiston Laskentatoimen ja rahoituksen yksikkö yhteistyössä Vaasan kaupungin ja Pohjalaisen kanssa.