Päivitetty 6.5.2021 | 15:05

Seminaari: Euroopan pankkiunioni - talouskasvua Eurooppaan

To 27.9.2012 | 14:00 - 17:00

Vaasan yliopisto järjestää torstaina 27.9. korkeatasoisen seminaarin, jossa suomalaiset talousasiantuntijat arvioivat Euroopan pankkiunionia ja talouskasvua velka- ja rahoitusmarkkinakriisin keskellä. Tilaisuus alkaa klo 14.00 yliopiston päärakennus Tervahovin Wolff-auditoriossa (Wolffintie 34, Vaasa).

Seminaariin on vapaa pääsy!

14.00   Seminaarin avaus
Professori Hannu Piekkola, taloustieteen oppiaine, Vaasan yliopisto (tilaisuuden puheenjohtaja)

14.05   Vakuutusyhtiöiden sisäinen riskienhallinta – Eurokriisin opetuksia
Professori Olli-Pekka Ruuskanen, Tampereen yliopisto