Maksuton Boostia kansainvälisiin rekrytointeihin –valmennus käynnistyy lokakuussa – hae mukaan!

Kaksi henkilöä juttelevat yliopiston edustalla.
Vaasan yliopiston Executive Educationin ja Pohjanmaan TE-palveluiden yhteistyössä toteuttama valmennus auttaa yrityksiä rekrytoimaan kansainvälisiä osaajia. Kohderyhmänä ovat Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan pienet ja keskisuuret yritykset.

Valmennuksessa saa myös tietoa saatavilla olevista tukitoimista sekä tukea työyhteisöjen kulttuurien kehittämiseen kansainvälistymiselle otolliseen suuntaan.

Valmennus koostuu neljästä eri osiosta, jotka voidaan myös räätälöidä yrityksen tarpeiden mukaan. Kokonaisuuteen kuuluu sekä yhteisiä koulutustilaisuuksia että yrityskohtaisia valmennuksia.

Valmennus toteutetaan pääasiassa etänä, mutta lähitapaamisia voidaan myös sopia. Jokaiselle yritykselle valitaan sopiva sparraaja/coach, joka on mukana valmennuksen kaikissa vaiheissa.

Lue lisää koulutuksesta.

Mikäli kiinnostuit, hae mukaan verkkolomakkeella tai ota yhteyttä:

Mikael Hallbäck
Kehittämispäällikkö
etunimi.sukunimi@uwasa.fi (korvaa skandinaaviset merkit)

Heli Kaunismäki
Asiakkuuspäällikkö
etunimi.sukunimi@uwasa.fi (korvaa skandinaaviset merkit)