Avoimen yliopiston väylän verkkoinfo 26.8.2021

Tyttö hymyilee polkupyörän vierellä
Tiesitkö, että avoimen väylä on yksi tie tutkintoon? Järjestämme tutkintotavoitteisesta opiskelusta kiinnostuneille verkkoinfon torstaina 26.8.2021 klo 17-18.30.

Avoimessa yliopistossa opiskelu on yksi tie tutkinto-opiskelijaksi. Avoimen väylän kautta opiskelija suorittaa väylästä riippuen 50-60 opintopistettä yliopisto-opintoja. Pääpaino on haettavan opintosuunnan mukaisilla opinnoilla, minkä lisäksi väylien valintaperusteissa voidaan edellyttää kieli- ja menetelmäopintoja tai muita opintoja. Myös ns. Inttiväylä kuuluu osaksi avoimen väylän hakua Vaasan yliopistossa.

Verkkoinfo torstaina 26.8.2021

Järjestämme avoimen väylän opinnoista kiinnostuneille verkkoinfon torstaina 26.8.2021 klo 17-18.30. Infossa opintoneuvojamme Kristiina Pulakka ja Tiia Ahonen esittelevät Vaasan yliopiston eri väylävaihtoehtoja ja vastaavat opiskelijoiden kysymyksiin. Voit tulla linjoille kuuntelemaan, vaikka avoimen yliopiston väylä ei vielä olisikaan tähtäimessäsi tai olet vasta aloittanut yliopisto-opinnot avoimessa.

Linkki tapahtumaan

Voit tutustua eri väylävaihtoehtoihin myös verkkosivuillamme.