Suomen kaunein kampus kutsuu kuvaamaan!

Vaasan yliopiston neljä vuodenaikaa
Vaasan yliopistoseura järjestää 50-vuotisjuhlavuoden valokuvakilpailun: "Vaasan yliopiston neljä vuodenaikaa". Matalan kynnyksen kilpailu on avoin kaikille. Voit lähettää kuvia 15. lokakuuta 2021 asti.

"Valokuvakilpailu antaa kuvaajille hienon mahdollisuuden tarkastella Suomen kauneinta yliopistokampusta eri vuodenaikojen kautta ja yleisölle upean tilaisuuden nauttia yliopiston tunnelmasta ja meren läheisyydestä kuvien välityksellä, sanoo Vaasan yliopistoseuran puheenjohtaja Juha Silander.

Kilpailun tavoitteena on tuoda esiin Vaasan yliopiston neljää vuodenaikaa, niin kampusta ympäröivää luontoa, sen rakennuksia ja ihmisiä kuin yliopistoon liittyvää elämää, kuten opiskelua, opettamista, tutkimusta ja yhteistyötä.

Kilpailun voittaja saa lahjakortin valokuvausliikkeeseen. Kilpailun valokuvista valikoidaan näyttely joulukuuksi Vaasan kirjastoon.

Tarkemmat ohjeet valokuvakilpailusta ja seuran 50-vuotisjuhlavuodesta löydät Vaasan yliopistoseura ry:n verkkosivuilta:

Kisakuvat lähetetään sähköpostilla osoitteeseen vaasanyoseura@gmail.com