Ennakkotiedot avoimen yliopiston opintotarjonnasta lukuvuodelle 2021-2022 on nyt julkaistu

Mies tekee muistiinpanoja

Vaasan yliopiston avoimen yliopiston opintotarjonta lukuvuodelle 2021-2022 on nyt julkaistu. Olemme koonneet Vaasan avoimen omat opinnot sekä yhteistyöoppilaitostemme kautta suoritettavat opinnot kätevästi yhteen dokumenttiin. Ennakkotietoihin voi tulla pieniä muutoksia, joten kannattaa tarkistaa opintotarjontamme vielä lähempänä ilmoittautumisen avautumista.

Luvassa on jälleen laaja kattaus kauppa-, hallinto- ja viestintätieteitä sekä tekniikan opintoja. Lisäksi avoimen yliopiston kautta voi suorittaa tutkintoihin kuuluvia viestintä- ja kieliopintoja sekä yleis- ja menetelmäopintoja. Lukuvuonna 2021-2022 tarjolla on myös runsaasti päiväopetukseen integroituja opintojaksoja sekä maksuttomia tutustumiskursseja.

Ilmoittautuminen Vaasan yliopiston avoimen yliopiston lukuvuoden 2021–2022 omiin opintoihin tapahtuu seuraavasti:

• Syyslukukauden 2021 opinnot: ilmoittautumisaika 10.8.2021 klo 10.00 – 14.10.2021 (ilmoittautuminen suljettuna 15.10.2021 alkaen)
  • Kevätlukukauden 2022 opinnot: ilmoittautuminen avataan joulukuussa 2021, tarkka päivämäärä ilmoitetaan myöhemmin

Tiedotamme kesän ja alkusyksyn aikana vielä muutoksista, joita uuteen opiskelijatietojärjestelmä Peppiin siirtyminen aiheuttaa myös avoimen yliopiston ilmoittautumisten osalta. Jatkossa Vaasan yliopiston avoimen yliopiston opintoihin ilmoittaudutaan kuitenkin yksi opintojakso kerrallaan - ei enää kokonaisuuksittain. Opiskelijapalvelumme ja opintoneuvojamme auttavat mielellään kaikissa opiskeluun liittyvissä kysymyksissä, joten kannattaa ottaa rohkeasti yhteyttä, mikäli jokin mietityttää!

Ennakkotiedot lukuvuoden 2021-2022 opintotarjonnasta

Opiskelijapalvelut ja opintoneuvonta

P.S. Vielä ehdit ilmoittautua mukaan kesäopintoihimme!