Avoimen yliopiston maaliskuun uutiskirje on julkaistu

Nainen opiskelee läppärillä
Kevään uutiskirjeessämme kerromme avoimen yliopiston ennätyksellisestä vuodesta 2020, avoimen yliopiston väylän hakuajoista sekä kesän ja syksyn suunnitelmistamme. Lisäksi tiedotamme muutoksista, joita lukuvuosi 2021­-2022 tuo kauppatieteellisten opintojen opintotarjontaan sekä avoimen yliopiston ilmoittautumiskäytäntöihin.

Kevätlukukausi alkaa olla jo pitkällä, ja olemme julkaisseet maaliskuun  uutiskirjeemme. Tällä kertaa uutiskirje onkin kattava tietopaketti ajankohtaisista kuulumisistamme sekä kevään ja kesän suunnitelmistamme. Luvassa on mm. kesäopintoja viimevuotiseen tapaan. Lisäksi tiedotamme isoista muutoksista, joita lukuvuosi 2021-2022 tuo avoimen yliopiston ilmoittautumiskäytäntöihin sekä kauppatieteellisten opintojen opintotarjontaan.

Voit lukea uutiskirjeen selaimella tämän linkin kautta.

Avoimen yliopiston väki toivottaa opiskelun iloa ja aurinkoista kevään odotusta!