Vaikuta tulevaisuuden Vaasan kaupunkikehitykseen ja brändiin 72 tunnin liikennehaasteessa

Ilmakuva

Mikä on 72 tunnin liikennehaaste?

72 tunnin liikennehaasteen tavoitteena on löytää monialaisia, innovatiivisia ja käyttäjälähtöisiä ratkaisuja tulevaisuuden Vaasan seudulle mm. hiilineutraalin liikkumisen, arkielämän sujuvuuden ja elinkeinojen näkökulmista.

Koska kilpailu järjestetään?

Kilpailu järjestetään Vaasassa 26.-29.10.2021, ja sen kesto on 72 tuntia. Kyseessä on Vaasan yliopiston, VAMK:in ja Novian opiskelijoille tarkoitettu kilpailu, josta on mahdollista saada myös opintopisteitä. Oppilaitosten lisäksi kilpailun toteuttajina ovat Vaasan kaupunki, Väylävirasto, ABB Oy, Wasaline, Ympäristöministeriö ja sen koordinoima Kestävä kaupunki - ohjelma sekä Ramboll Finland Oy. Kilpailuun sisältyy retki Uumajaan uudella Aurora Botnia -aluksella!

Ilmoittautuminen on nyt auki!

Kuka voi osallistua?

Kilpailuun toivotaan opiskelijoita Vaasan yliopistosta, VAMK:ista sekä Noviasta mahdollisimman laajasti eri oppiaineista. Kilpailuun voi osallistua suomen, ruotsin ja englannin kielellä. Miksi kannattaa osallistua? Voit verkostoitua, saat kokemusta projektityöskentelystä, saat opintopisteitä ja voit jopa voittaa matkan Kööpenhaminaan!

Lue lisää: http://projektit.ramboll.fi/liikennehaaste2021/