Kampuskehitys ja oppimistilat – Miltä tulevaisuuden oppimistilat tulevat näyttämään opiskelijalle?

Kuva Luotsista ja Tervahovin sisäänkäynnistä, ihmisiä kuvan etualalla kävelemässä kohti Tervahovia.
Kiinnostaako sinua miltä tulevaisuuden oppimisympäristöt näyttävät? Yliopistomme kampuskehityksen ollessa täydessä vauhdissa, Jenni Poutasen luento käyttäjälähtöisestä kampuskehityksestä on ajankohtainen myös meille.

Tampereen yliopiston väitöskirjatutkija Jenni Poutanen pitää maanantaina 23.5. klo 11-12:30 etäluennon omasta väitöskirjastaan. Väitöskirjassaan hän käsittelee käyttäjälähtöistä kampuskehitystä, kampuskehitystrendejä ja oppimistiloja erityisesti opiskelijakäyttäjän näkökulmasta.

Vaasan yliopiston kampushankkeen ollessa käynnissä, luento on ajankohtainen myös meidän kannaltamme. Tule siis kuuntelemaan! Tilaisuus nauhoitetaan ja on saatavilla mahdollisimman pian luennon jälkeen. Seuraa siis uutisia opiskelijat-osiossa!

Tilaisuus ja sen materiaali ovat englanniksi.

Aika: Maanantai, 23.5. klo 11:00 - 12:30

Liity Zoom tilaisuuteen tästä.