Päivitetty 20.9.2021 | 16:09

Vaasan yliopisto
Suomi

Image

Vaasan yliopisto ja Prima Power järjestävät metallin 3D-tulotustapahtuman Vaasan yliopistolla 30.9.2021. Tapahtumassa kerrotaan, miten metallintulostus voi palvella erilaisia yrityksiä, ja tutustutaan yliopistolle hankittuun Print Sharp -tulostuskoneeseen, sen prosesseihin ja menetelmiin sekä koneen mahdollistamaan luotettavaan ja laadukkaaseen metallintulostukseen.

Tapahtumaan tulevilla yrityksillä on mahdollisuus pilottiprojektiin yrityksen omalle kappaleelle. Voit tuoda mukanasi kappaleen, jonka arvioimme myöhemmin. Vastaamme myös kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin liittyen materiaaleihin ja suunnitteluun ja jaamme mielellämme osaamistamme ja kokemustamme.

Tapahtuman esiintyjinä toimivat Vaasan yliopiston, Prima Powerin ja Prima Additiven asiantuntijat. Esitykset ovat englanninkielisiä, mutta keskusteluja voidaan käydä myös suomeksi. Tapahtuma on ilmainen.

Tämän hetkiset koronarajoitukset vaikuttavat vielä sallittuihin osallistujamääriin Vaasan yliopistolla, joten päivän aikana järjestetään useampi kaksituntinen esittely. Ilmoitathan rekisteröitymisen yhteydessä kohdassa huomautuksia, mihin kellon aikaan osallistuisit mieluiten.

AIKA 30.9.2021, 9-11, 12-14 tai 14-16
PAIKKA Vaasan yliopisto (tarkemmat ohjeet ilmoittautuneille)
ILMOITTAUDU: https://bit.ly/3AhbgOD

• Ryhmä 1 klo 9:00-11:00
  • Lounastauko
  • Ryhmä 2 klo 12:00-14:00
  • Ryhmä 3 klo 14:00-16:00

Pidätämme oikeuden muuttaa tapahtuman ajankohtaa ja/tai käytännönjärjestelyjä paikallisen Covid 19 -tilanteen ja rajoitusten mukaisesti.

Lisätiedot:
Rayko Toshev, Vaasan yliopisto, rayko.toshev@uwasa.fi