Päivitetty 20.12.2021 | 15:12

etäyhteys
Suomi

Image

Vaasan yliopisto ja EU Interreg Botnia-Atlantica hankepartnerit järjestävät yhdessä yrityskiihdyttämöiden ESA BIC Finland ja ESA BIC Sweden’n kanssa tiistaina 18. tammikuuta 2022 kello 10–12 avaruusaiheisen esittelytilaisuuden verkossa. Tapahtumassa esitellään Kvarken Space Economy -hanketta, kuullaan rahoitustietoa ESA-yrityshautomoilta, verkostoidutaan sekä keskustellaan Merenkurkun uuden avaruustalouden ekosysteemistä.

Osana Kvarken Space Economy -hanketta Merenkurkun alueella pyritään tuomaan avaruustaloudesta kiinnostuneita yrityksiä ja organisaatioita yhteen. Jari Ratilainen (Vaasan ammattikorkeakoulu) sekä Tomas Blomquist (Uumajan yliopisto) ovat johtaneet hankkeessa ekosysteemin rakentumista alueelle.

Tilaisuus on avoin startupeille, yrityksille, opiskelijoille, tutkijoille sekä julkisille organisaatioille ja tutkimuslaitoksille.

Ilmoittautuminen 17.1.2022 mennessä Webropolissa: https://link.webropolsurveys.com/S/E8F777F12CF7399D

KvarkenSpaceEconomy verkkosivut