Päivitetty 24.8.2021 | 18:08

Yleisötilaisuus: Vaasan yliopiston rohkeat valinnat ennen, nyt ja tulevaisuudessa

Ti 24.4.2018 | 18:00 - 19:00

Tervetuloa Vaasan yliopistoseuran järjestämään, kaikille avoimeen paneelikeskustelutilaisuuteen tiistaina 24.4. klo 18, jonka teemana on Vaasan yliopiston 50-vuotisjuhlavuoden kunniaksi: Vaasan yliopiston rohkeat valinnat ennen, nyt ja tulevaisuudessa.

Tilaisuudessa Vaasan yliopiston eläkkeellä olevat, entiset rehtorit Ilkka Virtanen, Ari Salminen ja Matti Jakobsson antavat viisaita neuvoja yliopiston tulevaisuuden haasteiden kohtaamiseen ja muistelevat juhlavuoden hengessä omia aikojaan rehtorin tehtävissä. Paneelikeskustelua vetää Vaasan yliopiston vararehtori Annukka Jokipii. Paneelikeskustelu alkaa klo 18 ja päättyy noin klo 19.00. Paneelikeskustelu pidetään Vaasan yliopiston tiedekirjasto Tritonian audiotorio Nississä.

Keskustelutilaisuudessa on kahvitarjoilu, jonka vuoksi yliopistoseura pyytää ilmoittautumaan viimeistään perjantaina 20.4. e-lomakkeella:

Tervetuloa samalla myös Vaasan yliopistoseuran kevätkokoukseen, joka järjestetään 24.4. klo 17-18 auditorio Nississä (Tritonia). Toivotamme kaikki yliopistoseurasta kiinnostuneet tervetulleiksi kokoukseen (äänioikeus jäsenillä).

rehtoripaneeli2.jpg

Emeritusrehtorit Ilkka Virtanen, Ari Salminen ja Matti Jakobsson.