Vaasan yliopiston Pelilliset energia- ja kiertotalousratkaisut -hankkeen (PEEK) työpajat jatkuvat Seinäjoella Framissa tiistaina 24.9. klo 17.00–19.00. Teemana on Energiatalous. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki energia-alasta, kiertotaloudesta, oman talouden hallinnasta sekä näihin liittyvän pelillisyyden kehittämisestä kiinnostuneet. Tule kuulemaan alan mielenkiintoisista kehityssuunnista ja vaikuttamaan pelillisyyden kehittämiseen. Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton..

Aika: Tiistai 24.9. klo 17.00 – 19.00.

Paikka: Seinäjoki, Frami B, 2 kerros, Bell & Marconi & Watt & Edison -tila, Kampusranta 9. (tarkat ohjeet)
Ilmoittautuminen: (17.9. mennessä) https://link.webropolsurveys.com/S/A57F49F3F0ACF534

Ohjelma:

klo 17.00 Tilaisuuden avaus

klo 17.05 Energiansäästöprojektien toteuttaminen julkisessa rakennuksessa ja ENNI-sovelluksen tarjoamat työkalut
Projektipäällikkö Harri Lehtinen, Vaasan yliopisto/Levón-instituutti

klo 17.35 Kuluttajan ja asuntorakentajan energiajärjestelmävalinnat sekä niiden pelillistäminen
Tutkijatohtori Enni Ruokamo, Oulun yliopisto

klo 18.45 Vapaata keskustelua